Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacyjny
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i prześlij go na naszą skrzynkę pocztową wk4life.sklep@gmail.com. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.P.H.U. WLK4LIFE
Waldemar Kupidło
ul. Górna 31A 
46-200 Smardy Górne
NIP: 7511563736

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami, aby dowiedzieć się w jaki sposób poprawnie zareklamować produkt. Dane do kontaktu znajdziesz w zakładce Kontakt i dane firmy.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami oraz kopią faktury lub paragonu.

P.P.H.U. WLK4LIFE
Waldemar Kupidło
ul. Górna 31A 
46-200 Smardy Górne
NIP: 7511563736

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

[Pobierz]

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl